A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Kurupt

"Ain't Worried Bout sh*t"

(Lil Wayne)
Ha.. I'm.. so cool

(Baby)
Yeah n*gga, stand one, blow one n*gga

(LW)
Bird.. man

(B)
I promise you, we gon' give 'em what they want 'til they come get us n*gga

(LW)
Bird.. man, J-R, ya know

(B)
You feel me?
When gon' chase it 'til we can't chase it no more
So y'all might as well eat this food n*gga
And it got to be the best of the best
One, come one shorty, get with me n*gga

[Verse 1: Lil Wayne]
See I, ride when I gotta, grind cause I gotta
Milk this game 'til it's sour
Why I gotta do the backstreets when it's hotter?
Even though the boy smooth sellin' like Prada, (speak up)
The tool yellin' like, holla, y'heard me?
Got the fools bailin' like Jackie, Kersee
You try join him, I can help you with that
I'm important in rap, but I'm special with gats
You know the young god bless you in fact, like you sneezed or somethin'
Even with a stack of money in they hand, they ain't squeezin' nothin'
I'm Weezy f*ck it
Leave a motherf*cker wheezin' when I asthma pump him
Yeah, and I don't ask for nothin' boy
I only Aston Buggy boy
And as for money
Watch the young god turn cash to money
It's that simple

[Hook x2: Lil' Wayne]
Yea, and we ain't stressin' 'bout sh*t
We grindin' like a mo'f*cker tryin' stay rich
The cops on my trail so my track I switch
See n*ggas with money shouldn't act like this

[Verse 2: Baby]
Yeah, pimpin', there's some fraud 'round here
n*gga better stop hatin' before they disappear
I see the same ol' sh*t
And pop the same ol' sh*t 'til your neighborhood hit (b*tch)
Disrespect that Nolia dawg
Them third world Hot Boys soldiers dawg
And make a n*gga understand
When you f*ckin' with a soldier with the grandmaster plan (n*gga)
I'm tryin' to make a few million
Buy a few buildings, one day stop dealin'
And go and raise my children
Got it on my mind, that's the way a n*gga livin'
I bring you back to '84
Dope game jumpin' when the water hit the flo' (n*gga)
Cause we was doin' it, dogg
Everybody gettin' money, we was doin' it, dogg

[Hook x2]

[Verse 3: Lil' Wayne]
Weezy, and I ride to the end of the road
And I'm hotter than a fire on the end of the fo'
And plenty times I had to get it from the flo'
But I made it to the ceiling and every wall could hear me
And if these walls could talk
They'd probably cry, like the strings on the guitar
And see you, you with that bullsh*t that's leeway to the do'
Only to cut off the lights, g'night

[Verse 4: Baby]
Look, it's Sunday, we in the hood gettin' our groove on
Every n*gga uptown gotta have they tool on
Yeah, and they Birdman'd down
n*ggas represent the bling cause I hold my own crown n*gga
sh*t, a hood rich high clique
That come from the slums where they pack extra clips
I love 'em n*gga, the only way that we know is how to flip and rescore 'em
And go and get some more dough, n*gga

[Hook]

[Outro: Baby]
Yeah, this grindin' to another linin' n*gga
Know what I'm sayin'?
If you in the way, you'll get moved over n*gga
Think I'mma let one of you b*tch n*ggas stop me from gettin' a billion dollars n*gga?
f*ck ya and what ya made of n*gga
Y'understand? n*gga got a problem with this sh*t
That's your sh*t n*gga
Suck a n*gga di*k a die n*gga
Birdman, made man n*gga
Yeah, that's how it's goin' diggity n*gga
f*ck anything in between
If you in the line of duty n*gga you got your issue, feel me?
One

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2018 Lyrics.lol