A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

OG Caesar

"Astronaut"

[Verse 1: OG Caesar]

Have you ever woken up in a cold sweat ?
To discover that these n***as ain't woke yet?
Wanna tell you you don't put enough work in, same n***as tell you it ain't time to go to work yet
Boys don't cry so I'm ragin
But if men cry I must be agin. Cause it's tears in my eyes and it's fire in my heart I spit white I ain't talkin Caucasian. All these n***as out here fake blood gang reppin I rep my set that's just me and Bredrin I'm trynna be the breadwinner keep my girl shinin and my mom and sister dinin and my dad in retirement
All due disrespect, you n***as could suck me I come at your neck
Had a nightmare I stood up to my father swear y'all n***as ain't never seen scary yet
Bank statement need punctuation so I'm chasin them commas and decimal places
Stuck between rocks and them hard places bout to hit the top and now they all hatin
Caused a young n***a all this pain
They fake love Aubrey Graham
I'm just trynna move weight and then see the gains and they under the whether cause it's my reign
Cut a n***a off, Jason Voorhees
A young n***a open doors I got more keys
All praise to the lord n***a amen
No thanks to the law we are saved men
New World Ray told me step my flow up
The flow so sick it make a n***a throw up
n***as think they got jokes like Isaac?
I cut em off, call that sh*t a glow up

[Hook: OG Caesar]

I got a grudge. (Heard these n***as was talkin)
I'm Finna buss (catch you on my side walkin)
I pull your plug (Imma wet up the socket)
Got astronauts (they pull up with them rockets)
(x2)
Pull up. On a. n***a. I got. Bones I. Need to pick. Imma. Act a. Damn. Fool. If he. Get to. Talkin. sh*t. (x2)

[Verse 2: OG Caesar]

I don't be touchin that white girl
Na I ain't no Emmet Till
But I'm chasin these M's until
I'm rich as hell and know that heavens real
But if I did handle that Whitney. I whip that Taylor so swiftly
Cause I wanna my momma in a Bentley
That her son bought so she sit gently
I'm so fly I live my life jet lagged. Girls think my lisp is so sexy
She got brain my n***a this a testimony we both A* students evidently
Laughing to the bank It's an inside joke. You could never get it 'cause you so damn broke. n***as need favors they callin me bro. Cece and I chuckle, y'all are some hoes
+234CAESAR I poke the holes
No I'm saint Caesar bless you with the flows
No I'm apollo a god a amongst foes
Welcome to heaven girl take off your clothes
Dropping rude records like your boy get paid, to diss you
Gave you inspiration and you gave me pain, you b*t*h you
I keep magazines if these n***as beg, for issues
Make you bleed that's some sh*t you just can't clean with tissue
On my knees in the church
Think I'm addicted to killin decapitate competition the children call me a villain, I'm the good guy

[Hook: OG Caesar]

I got a grudge. (Heard these n***as was talkin)
I'm Finna buss (catch you on my side walkin)
I pull your plug (Imma wet up the socket)
Got astronauts (they pull up with them rockets)
(x2)
Pull up. On a. n***a. I got. Bones I. Need to pick. Imma. Act a. Damn. Fool. If he. Get to. Talkin. sh*t. (x2)

[Verse 3: Lord X]

Young n***a spitting gold bars
No suprise I go platinum
Got a silver spoon where my mouth is
But I'm still a man of action
For the love of God for the love of Caesar
How you crash the waves with a f**king teaser
Got this girl at home she play away though
And the flow still lit like it's day-glow
Get in this booth and it gets me aggressive
Shoot on your girl and she shoots me a message
I can't be blamed for events that may follow
Where you been if you ain't f**k with Apollo
Keep a cross on me I feel like I'm chrollo
Hole in her chest make her feel like a hollow
I do what I want and I do not give reasons
We hot but our music does not go by seasons
Drop it hard earthquakes when it lands
How you beat us if you don't got the hands
The needles in a haystack have a point
I'm on fire like the butt of my joint
Waiting on these labels let me see what they gon' offer me
Ain't rap from way back nah arsony
Trynna lift a single bar grand larceny
I'm a god here, and I oughta be
On the rise the way I'm a dropping a verse
Who is trynna test and stepping up first
They can see the astronaut on my shirt
ASTRONAUTS bars out of this earth
Ain't no one around could measure my self worth
Been on the ground didn't have my hands in the dirt
All of the competition benched on the court
Body n***as in they field like a contact sport...

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol