A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Three 6 Mafia

"Dancin On A Pole (MKU)"

We want all
Stop [Incomprehensible] get on tha floor
Right about now
You know what I'm saying?
With a big tata

You like that?
(I like that)
You want that?
(I want that)

Apple bottom booty, nice rack with a fat cat
Dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)
Now, dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)

You like that?
(I like that)
You want that?
(I want that)

Apple bottom booty, nice rack with a fat cat
Dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)
Now, dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)

Come on, hang out with the Juice-man 'cuz I'm yo n*gga
I can even last longa and my pants is biggaa
Ain't no choosy type dude, I'll take a dark skinna
Or that girl on B E T, that be hostin' with tigaa

It don't matta to a playa 'cuz I'm icy to the toe
And when I walk outside, I can jump up in the rolls
I see ya dancin' in the club like you strippin' off your clothes
You need to hit me on my chur 'cuz you already chose

Now, can a man get choose in these kinda clothes?
I run up in the back, hoes dancin' on a pole
The bar's on me but just for my dogs
'Cuz a lot of these n*ggas be savin' they brawds

Look at every n*gga tryna tip the b*tch
And when she ain't payin' sh*t, you wanna whoop the b*tch
So please listen to my words, it's 100 percent thug
[Incomprehensible] you can't take it, stay out the strip club

You like that?
(I like that)
You want that?
(I want that)

Apple bottom booty, nice rack with a fat cat
Dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)
Now, dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)

You like that?
(I like that)
You want that?
(I want that)

Apple bottom booty, nice rack with a fat cat
Dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)
Now, dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)

I need a hoe to get down and won't break back
And bring back dat of dat cat
See, I ain't go be actin' mad
Cause she have to twurk dat ass

So, you can bring it dead in yo' back
You see I got a dank did dat
See, money don't grow too fast
Don't think slow, baby, just think fast

If I was a dog wit it
Mane she poppin' long wit it
Chrome Coleoin, tryin' to see
Can we all hit it

Hell, yeah, I like dat
Standin' wit ya nice rack
Apple bottom booty
Wit the thong showin' out of dat

Shorty, she's a bad chick
Nothin' like an average
On the real dog
Man, I think gotta have it

You like that?
(I like that)
You want that?
(I want that)

Apple bottom booty, nice rack with a fat cat
Dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)
Now, dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)

You like that?
(I like that)
You want that?
(I want that)

Apple bottom booty, nice rack with a fat cat
Dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)
Now, dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)

You like that?
(I like that)
You want that?
(I want that)

Apple bottom booty, nice rack with a fat cat
Dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)
Now, dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)

You like that?
(I like that)
You want that?
(I want that)

Apple bottom booty, nice rack with a fat cat
Dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)
Now, dance like you dancin' on a pole
(How you want that?)

New Three 6 Mafia
Most known unknowns
It's goin' down

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol