Throw It Away lyrics

Xeno Carr

[Intro]
X-X-X-Xeno Carr!

[Chorus: Xeno Carr]
Why they always hating? I don't know
Thought you were my friend and now you're foe
Are you getting money? I don't know (Woah-oh-oh)
Woah, gimme the safe (the safe)
I might just give it away (away)
I might just give it away (away)
I might just throw it away (away)
Oooh (throw it away)

[Verse 1: Smoke Hijabi]
Do my dance, do my dance on the balcony
(mmh, mmh, pop it, pop it, yuh)
Sauce it up
Back it up
Throw it up
Back it up
I'm from mud huts
Look look, don't touch
Travel ban got me banned from Pakistan
Haters mad because they don't understand

[Chorus: Xeno Carr]
Why they always hating? I don't know
Thought you were my friend and now you're foe
Are you getting money? I don't know (Woah-oh-oh)
Woah, gimme the safe (the safe)
I might just give it away (away)
I might just give it away (away)
I might just throw it away (away)
Oooh (throw it away)

[Verse 2: Lil Perfect]
I'm in this b*t*h with my gang
No, little n***a, you can't hang
(Perfect!) b*t*h, that's on the chain
Little n***a respect my name
Yeah, I said respect my name
I ain't with the f**king games
n***as talk, they used to hate
Now they be all in my face (Uhh!)
Throw it away
Throw the whole b*t*h away
She be all up in my face
Little hoe, damn, gimme a break
Took about 5 breaks, b*t*h, I still made $50k
Run it up, I don't play
Grinding, b*t*h that's every day
(Gang!)

[Chorus: Xeno Carr]
Why they always hating? I don't know
Thought you were my friend and now you're foe
Are you getting money? I don't know (Woah-oh-oh)
Woah, gimme the safe (the safe)
I might just give it away (away)
I might just give it away (away)
I might just throw it away (away)
Oooh (throw it away)

[Outro]
So, that was it


Think your friends would be interested? Share this lyrics!

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Contact Us DMCA Policy Privacy Policy
Copyright © 2013-2021 Lyrics.lol