PRXJEK

"Heart Attack (Freestyle)"

[Intro: Julie, David & PRXJEK]
David, I love you. I f**king love you. I f**king love you, f**k
Hey, woah, woah, woah. Don't do this, don't do this
Yo
You f**ked me four times the other night, David. You've been inside me
Julie
I swallowed your c*m, that means something
Slow down, hey
Four times, it means something, David, four times
Yo, ayy
Finna murder it, uh, runnin' bread like it's Burger King
I don't really give a damn if you heard of me, b*t*h, I'm in the cut, like I'm doin' surgery
God damn, all these rappers always hatin' me, but I promise that you rappers ain't phasin' me
And your girl gave head, tryna take the D
Lemme go, lemme kill it, I'ma break the beat
(stop the car!)
Break!

[Verse]
Takin' this sh*t, bro, I do it, I wonder these rappers is hatin'
I don't really give a damn what the f**k they say, with my motherf**kin' draco, I'ma spit em' with the flame
Kickin' like karate and nobody gonna stop me, when they get up on the beat, and I'ma go and catch a body
I don't really give a damn they be sayin, b*t*h, I get it every single time I do it, let me go on up, I'ma kill him when I spit it and that's a promise
And it doesn't matter b*t*h, you softer than gelatin
Undeservin' rappers promise you that this is another them
Ayy, hah, yo
I don't really have to scream to show it though, but I gotta go dumb, it's in chromosomes, and your b*t*h ridin' on my f**kin' totem pole
Swear to God, b*t*h, your gold dug, let's go get it
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


Copyright © 2017-2020 Lyrics.lol