A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Ludacris

"Hood Billionaire (Freestyle)"

[Intro]
Yeah, boss sh*t
Turn it up
Hah!
Lyrical exercise
They be like "Luda how come I don't see you out that much?"
Let me tell you somethin' n*gga

[Verse]
I ain't even gotta come inside the club, n*gga
Pull up in the Lamborghini Aventor door just to f*ck wit' cha
I see your chick she see my candy drippin' and me ridin' chrome
Give a little bit of this game and next thing we ridin' home
I press a button my car drop
Press another button my car stop
Women give me that soft bottom
And I do away with that hard top
Gettin' good brain, whippin' wood grain
Swervin' all up and around your hood man
No bullsh*t, you wanna trade the heat?
Then I got the nine like Luol Deng
Shooters goin', n*gga dunk that
Fifth of 'yac, I drunk that
Livin' legend all on the mic
And none of you n*ggas will ever become that
My car shakin', my trunk peak
Ain't even a need to compete
While you ride in the back of your boy ride
Your b*tch all in my front seat, ahh!

[Outro]
What's in the past is history, what's in the future is a mystery
In other words don't love me for what I've done
Love me for what the f*ck I'm 'bout to do, n*gga
Yeah, "Burnin' Bridges" December sixteenth
Exclusively on Google Play biatch
"Ludaversal" March thirty first
I ain't playin' with you n*ggas
Woo!

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2018 Lyrics.lol