A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

$NOT

"GOSHA"

[Intro]
Ayy, n*gga, I know you care about
Gosha, and
Pretty things, but
But can you tell me what you don’t give a f*ck about, n*gga?
Like
What don’t you give a f*ck about, n*gga?
I’on give a f*ck about... hmm
sh*t, ayy

[Verse 1]
Nice chain, red Balmains (Ayy)
Chain swang, like Pretty Things (Yuh)
Kick a b*tch, call me Liu Kang (Liu Kang)
Dumb b*tch, give me dumb brain, yuh
Wrist wet, wet like rain (Ayy)
Nike Swoosh, White Cocaines (Cocaína)
Iceberg, that’s Gucci Mane (Burr)
Tall racks like Yao Ming (Yao Ming)
f*ck school, I don't f*ck with rules (I’on f*ck with 'em)
Laid back, n*gga, always keep a tool (Keep a tool)
You a pus*y n*gga, you a f*ckin’ fool (You a fool)

[Interlude]
Wait, hold up, ayy, ayy

[Verse 2]
b*tches look at me like I am a jewel (Like a jewel)
I be posted wit’ yo’ b*tch in the pool (In the pool)
Blast off—wait, ah, jet fuel (Jet fuel)
f*ck this world, man, these b*tches so cruel (So cruel)
What you want from me, Mercedes AMG? (AMG)
Push to start, b*tch, no keys (No keys)
They don’t gotta know about you and me (Nah)
You the only one I know and I trust (And I trust)
Baby, you my Angel in the Stardust
n*ggas always wanna act so tough (So tough)
Blade it out, phew, phew, see the cuts (See the cuts)
I be with my soldiers, eatin’ chicken wings (Chicken wings)
n*gga, you can’t hang, this is not your game (Not your game)

[Refrain]
Black fit, Gosha, Gosha, gold fangs (Gold fangs)
Long clip, Gosha, Gosha, bang, bang (Bang, bang)
Black fit, Gosha, Gosha, gold fangs (Gold fangs)
Long clip, Gosha, Gosha, bang, bang (Bang, bang)
Black fit, Gosha, Gosha, gold fangs (Gold fangs)

[Outro]
Ayy

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol