A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

The Beach Boys

"The Letter"

Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone
I'm a-goin' home
My baby just a-wrote me a letter

I don't care how much money I gotta spend
Got to get back to my baby again
Lonely days are gone
I'm a-goin' home
My baby just a-wrote me a letter

Well, she wrote me a letter, said she couldn't live without me no more
Listen mister, can't you see I got to get back to my baby once more?
Anyway, yeah

Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone
I'm a-goin' home
My baby just a-wrote me a letter

Well, she wrote me a letter, said she couldn't live without me no more
Listen mister, can't you see I got to get back to my baby once more?
Anyway, yeah

Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone
I'm a-goin' home
My baby just a-wrote me a letter
My baby just a-wrote me a letter

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol