A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Lil Goat

"Dancing With The Devil"

Whos hand are you holding tonight, So far away last night i saw you with another guy and i,all i gotta say is that your dancing with the devil tonight gripping your waist as you fall in love. I tried too help but im never right hopefully its just all because im growing stronger over yonder and still i wonder about the past. i was teaching you how to ride now hes teaching you how to crash yeah yeah its been awhile since ive seen you, so of i hurt your feelings baby i didn't mean too. How am i supposed too love if i never had it but every second im with you i get better at it. damn i feel like getting high right now girl you f*cking up the vibes right now damn im really in the sky right now and i dont really wanna dive back down. back down or your dying told my baby wipe your eyes no more crying. you not lying tell me why the hell you lying hop up in the whip baby lets see if you riding i just really need someone i can confident cupid looking for me tell him i ain't hiding ain't social mean don't socialize with my friends but its cool i know they'll miss me one more time flexing on my competition i feel like im muscle man i got hundreds in my pocket 50s in these rubbe rbands how you say you like me but you biting on my other mans and if i cannot whip it with my left i use my other hand why dont you play wonder woman baby ill play wonder man you can cry up on my shoulder baby girl i understand youre having the time of your life but your dancing with the devil tonight
Damn i feel like getting high right now girl you f*cking up the vibes right now damn im really in the sky right now and i dont really wanna dive back down. your dancing with the devil tonight gripping your waist as you fall in love. I tried too help but im never right hopefully its just all because im growing stronger over yonder and still i wonder about the past. i was teaching you how to ride now hes teaching you how to crash yeah yeah. All the sh*t that weve been through if you ain't love me baby why did you pretend too how am i supposed too heal from this disaster you had somebody on the side and i didn't even matter i was stuck and hooked on your love baby girl i needed more you promised that you loved but its-obvious you were just bored i hit you up nonstop and called you then you chose to hit ignore you can dance with me or the devil baby girl the choice is yours dancing with the devil tonight gripping your waist as you fall in love. I tried too help but im never right hopefully its just all because im growing stronger over yonder and still i wonder about the past. i was teaching you how to ride now hes teaching you how to crash yeah yeah

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol