A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Zizi Kirana

"Eh"

Sendiri mau ingat
Rambut sendiri sikat
Kusut lama tak sihat
Bagaimana dengan kamu?

Sendiri boleh kira
Meroyan itu gila
Tanya diri sampai bila
Nak jaga tepi kain aku?

Sakit hati semua nak luah
Banyak sudu sampai tak cukup kuah
Hati hitam boleh tutup dengan jubah
Kecam orang lain sendiri taknak ubah
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh

Mari Mari membawang
Pasang telinga pasang
Kau ada citer aku ada citer
Mari kita berdagang

Asah asah lidah
Usah susah natijah
Bukak tutup telinga mulut … Eh
Kita hebahkan ghibah

Zizi itu zizi ini
Dulu suka sekarang benci
Makin banyak kena lanyak
Bila zizi keluar tv

Beras dapur engkau takkan jadi nasi aku
Jadi iri hati engkau bukan sakit hati aku

Sakit hati semua nak luah
Banyak sudu sampai tak cukup kuah
Hati hitam boleh tutup dengan jubah
Kecam orang lain sendiri taknak ubah
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh

Mari kita kecam
Cerita hangat semalam
Si dia tu si dia ni si fulan
Resam kita lepaskan geram

Bisik bisik bisik
Bukan sikit sikit
Tak payah risik risik
Kisah kelambu terkeluar bilik

Dia ini dia itu
Takde segan hilang silu
Yang ni bini skandal situ
Yang tu putus haru biru

Suruh laki engkau tolong jangan follow aku
Kenapa? Sebab tu laki engkau itu bukan jodoh aku

Sendiri mau ingat
Rambut sendiri sikat
Kusut lama tak sihat
Bagaimana dengan kamu?

Sendiri boleh kira
Meroyan itu gila
Tanya diri sampai bila
Nak jaga tepi kain aku?

Sakit hati semua nak luah
Banyak sudu sampai tak cukup kuah
Hati hitam boleh tutup dengan jubah
Kecam orang lain sendiri taknak ubah
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh

Zizi masih kat sini
Masih lagi berdiri
Masih cukup rezeki
Jemput makan hati

Tak cukup asam garam
Kau masih tak tenteram
Tak tahan tengok pejam
Kalau hasad sila kecam

Kecam kecam kecam sampai lebam
Kita kecam kecam kecam sampai lebam
Kita kutuk kutuk kutuk kutuk sampai besok
Kita kutuk kutuk kutuk sampai besok

Sakit hati semua nak luah
Banyak sudu sampai tak cukup kuah
Hati hitam boleh tutup dengan jubah
Kecam orang lain sendiri taknak ubah
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh
Eh

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol