A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Fortnite Awesome Parodys

"Build For Me"

[Pre Chorus]
Teammate, could you? I got too many items right now
I ain't got the space to get your shield potion now
Could you? I got too many items right now
Time to go to Retail, gave my teammate all my meds

[Chorus]
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, build for me
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, b-build for me, yeah
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, build for me
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, b-build for me, yeah

[Verse 1]
I'm in the game, I'm gettin paid, like what you need, teammate?
You're shooting bad, but I need you, give you the win, teammate
Paid five grand for a backbling, that's Golden Scar, teammate
Dang, you love those v-bucks, teammate
Hundred thousand plus hundred thousand, my skin
30 thousand plus 30 thousand, my pick
We got slurp juice, plus default noobs, it's lit
I swear, teammate, we was just buildin', that's it
How could I forget the fort that you done done for me?
Teammate gonna take the shield and take the fall for me
Would like to take you Salty, but teammate, I need health
Sorry default skin, I can't take it no more

[Pre Chorus]
Teammate, could you? I got too many items right now
I ain't got the space to get your shield potion now
Could you? I got too many items right now
Time to go to Retail, gave my teammate all my meds

[Chorus]
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, build for me
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, b-build for me, yeah
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, build for me
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, b-build for me, yeah

[Verse 2]
Gotta shoot him in the back
When you comin back? Where are you at on the map?
Everything is a tac'
Coulda been a heavy, still wouldn't be a slurp
Pretty much, ain't got a clue
Its litty in the lil shack, whatever we do
But I'm still gettin' kills
Got 'em lookin' like Larry at Risky Reels
Back to you, I'm so outta meds
For real, dude like I'm in distress
If you need brick, I add 10 to it
They be mad when I shoot at ya
That's what the team like
Call me Larry 'cause that's what I win like
These noobs, I kill 'em in the daylight
These defaults wanna know what it feels like
What it feels like, yo, what it feels like, yo'
They wanna know what it feels like, yo'
All this gold, it should feel like gold
Get your items and let's glide to Tilted bro
Larry, larry please teammate, won't you take this for me? Uh

[Pre Chorus]
Teammate, could you? I got too many items right now
I ain't got the space to get your shield potion now
Could you? I got too many items right now
Time to go to Retail, gave my teammate all my meds

[Chorus]
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, build for me
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, b-build for me, yeah
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, build for me
Oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-ooh, b-build for me, yeah

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol