! lyrics

Wido

[Chorus]
I'm p*ssed off so I'm making sounds to get p*ssed off to
You should get p*ssed off too
Shoutout all the faggots talking down on Ku
I just surpassed y'all views
Take some bath salts, homie
I ain't 'fraid of you industry f**kers I'm past y'all on me
I been at it for a minute in this b*t*h, I'm never quittin'
And the glove you tryna put on it ain't fitting, right?
Talkin' sh*t? I grab the clip and I'm sendin' you on a mission
Go kill everybody from the f**king satellite
See a pu**y boy in my red dot sight
Overhand bat, call me David Wright

[Verse]
Inhale chemicals so you die faster, lil' b*t*h
I wanna see blood splatter right quick
Upside down to make your ass kickflip
All these rappers make me lose my sh*t
Ego swept up, he a damn toothpick
All you rappers make me lose my sh*t
Ego swept up he a damn broomstick
Break your legs off with your limbs, I'm sick
Aggression, aggression
I'm keepin' a weapon inside of 28 jeans, then I wreck it
7 ways, 7 ways, stairway to heaven
I come through, I come through, lil' b*t*h, I'm the reverend
b*t*h, I am mad, now b*t*h, I am p*ssed off
I lay that back out, ready for lift off?
Hit you with hot lead, this sh*t ain't airsoft
I got a pistol, whip out a d**k off
b*t*h, you get flipped out over my head out
Done with you pu**y boy, rappers get gunned down

[Chorus]
I'm p*ssed off so I'm making sounds to get p*ssed off to
You should get p*ssed off too
Shoutout all the faggots talking down on Ku
I just surpassed y'all views
Take some bath salts, homie
I ain't 'fraid of you industry f**kers I'm past y'all on me
I been at it for a minute in this b*t*h, I'm never quittin'
And the glove you tryna put on it ain't fitting, right?
Talkin' sh*t? I grab the clip and I'm sendin' you on a mission
Go kill everybody from the f**king satellite
See a pu**y boy in my red dot sight
Overhand bat, call me David Wright


Think your friends would be interested? Share this lyrics!

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Contact Us DMCA Policy Privacy Policy
Copyright © 2013-2021 Lyrics.lol