A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Aesop Rock

"Happy Pillz"

[Aesop Rock]
MURS, you should go get us some food

[MURS]
Alright, this is the best I can do. . . what do you want?

[Aesop Rock]
Aesop's getting hungry

[MURS]
Well what do you want?

[Aesop Rock]
What's on your mind, Big MURS?

[MURS]
sh*t, the end of the world with a wife at home I pretend is my girl

[Aesop Rock]
Did you take your meds today?

[MURS]
20 milligrams worth, but I'm still so amped I can kill a damn verse
What's on your mind Aes Rock?

[Aesop Rock]
sh*t, the roaches in the kitchen that I scream on
Everyday but for some reason they don't listen

[MURS]
Did you take your meds today?

[Aesop Rock]
Yeah, 20 milligrams worth, but I'm feeling so amped I can kill a damn verse

[Verse 1]

[Aesop Rock]
I was cooling at the park with a couple of other Jukies
An animated glitch suspended like milk money bullies
I calculate my comfort zone by how baggy the hoodie
I calibrate pyrotechnics on how crappy the jewelry
(I keep it Dirty) Like What? My vibes on that old "Ha ha ha Stick 'Em"
Like a 1950-something wire hanger abortion victim
99 bottles of happy pills on the wall
Take 'em down, pass 'em around before me and MURS eat 'em all

[MURS]
I was cooling at the park with a couple of other Jukies
We were paused taking on all comers like some bookies
Rookies running up with their run-of-the-mill raps
Crashed, hit 'em all up with hundreds of ill slaps
The Harlem Backslap just happens to be my favorite
You take it from your shoulder then you take 'em to the pavement
We don't take sh*t but we take our medication
And we bust them raps back to Prozac Nation

[Hook]
I wanna go home, I need to take my happy pills again
I wanna go home, I need to take my happy pills again
I gotta go home, I need to take my happy pills again
I wanna go home, I need to take my happy pills again

[Verse 2]

[Aesop Rock]
Blockhead, this beat sounds like the theme song to the
Houston 500 Marathon f*ck-Fest
Get laughed at like dude last in line tryin' to f*ck that's suspect
Who's ante's up next
Duck I'm Buckaroo Banzai kinda big pimpin'
With less money and women, money that's slippin'
Now it's Golden Eye with sniper rifles in the temple
Holding my bludgeoned-to-deranged cups, my triple doors tucked
Flip a little wrong tough, it's the right stuff or the wrong stuff
Wrong lyrically, I'm not stuff clutch
Upon the mic because you suck

[MURS]
This does sound like the beat from a porno flick
Before we get up off the stage go and warn those chicks
That we're comin' with that oven-fresh DiGiorno di*k
I wanna fill you up, then fill you up
Bang this di*k into your stomach until you reveal your lunch
Shove my 8 into your face, make you taste your c*nt
Nah, not really, cause my girl would surely kill me
I only rest my c*ck where my Xbox and wheels be

[Hook]

[Verse 3]

[Aesop Rock]
MURS is my pharmacist, cupboards full of Klonopin
I'm a seratonin re-uptake inhibitor, bronze US monument
See me in hell cashing in on that "see you in hell" thing
Decompose like Dorothy, water bucket plus witch equals melting
And I seldom seen these weeks without the medicated crust
Settle uncivil circuits that make the cut
I'll tell you what, I'mma freak the f*ck out
If someone doesn't let me use their phone
Yo, MURS, I gotta go home

[MURS]
Aes Rock is my pharmacist, he doesn't own a farm
But he owns a gang of pills that'll help and keep me calm
If you're taking this too serious, I'm just gonna bomb
I'm just screwing with your head
Like Tim Allen do with brain surgery inside his shed
I take the same meds as Iron Mike Tyson
My life is rollin' out of control
Don't need a license to drive myself crazy
Catch me on his next album as long as Aesop pays me

[Hook]

Go to sleep, go to bed
Go to sleep, go to bed
Go to sleep, take yo ass to bed
Moherf*cker better go to sleep

Def Jux!
Motherf*cker, what?

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol