A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

JAY-Z

"NYMP"

[Intro]
Geyeah, NYMP the realest, uhh
This is educated thug MU-SIC, n*ggas

[Verse 1]
Life's a battle, mean streets eat you alive
Blocks'll have you, tryin' to maintain your course
Through the potholes and gravel
Hot holes and what-have-you, tryin' to clock dough
Foes tryin' to pop shots through you by code
Pigs tryin' to grab you and lock up your soul
Through the Hot Apple, nighttime shots crackle
(Bucka bucka bucka) fiends tryin' to gaffle you
Not only coke heads but the Feds in the Mercury Topaz
After you, up the avenue
Tryin' to give you big numbers, you got math to do
Tryin' to make you miss summer, sh*t, that ain't cool
I caught smaller cases tryin' to get capital
Up against the wall, tryin' to pass through
Ghost-like, hear the cries from the tortured souls
Most nights, I hold my toast tight, and it goes like

[Chorus]
Uhh, N.Y.M.P., the realest n*ggas
N.Y.M.P., the realest n*ggas
Uhh, uh-huh-uh-UHH, N.Y.M.P. the realest
Marcy.. Brooklyn..

[Verse 2]
Yo, I come through, gettin' money, sittin' on twenties
n*ggas throwin' me shade, but ain't sh*t sunny
Hot shells only thing n*ggas could get from me
c*cktails thrown in your livin' room, KA-BOOM!
I'm so confrontational
They shoulda never let me go on probation yo
I'm a hustler, except that..
No correctional facilities can correct that
I took a step back, I viewed myself, seen where my head was at
It's where that dough is homie, gotta get that
Gotta get away, some try but head back
Uhh, street smart n*ggas got left back
Some died, they left stacks
Me, I ball right, and on top of that I'm dog nice
Jigga been cold as f*ck before ice
Not before Christ, but a long f*ckin' time
Get your mind right n*ggas

[Chorus]
N.Y.M.P., the realest
Uh-huh-uh-UHH, N.Y.M.P., the realest n*ggas
Uhh uh-huh, uh-UHH, N.Y.M.P. the realest n*ggas
Marcy.. feel me..

[Verse 3]
I looked death in the face years back
I held tears back, I gathered myself and stared back
I'm from where you don't crack, the weak don't live
You gotta bounce back homie, the streets don't give
I take and rape villages, who gon' stop him?
Not Rudy Giuliani, not Hillary Rodham
Still I still pop him
sh*t, I grassy knoll and hilltop him, it's all political now
I think big when I spit at you now
Between my dog and the figures, the four gonna get'cha
Between life and death, they killed my spirit
So what little life I got left, y'all can expect me to ball
I empowered myself, teacher said I was a lost cause
'Cause I used to roam them halls
Still I spit knowledge, dropped out of high school, skipped college
Who woulda thought I'd make it "Big" like Ms. Wallace?

[Chorus]
Uhh, yeah, N.Y.M.P., the realest n*ggas
Brooklyn, what? Uhh, N.Y.M.P., the realest n*ggas
Uhh, uh-huh-uh-UHH, N.Y.M.P. the realest n*ggas
Marcy.. New York, Brooklyn, N.Y.M.P. the realest, feel me

[Outro]
Educated, thug mu-sic n*ggas
This is Brooklyn, this is gangsta, this is project
Real sh*t, N.Y.M.P. the realest n*ggas
Marcy, Brooklyn, stompin' grounds
f*ck with me

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2018 Lyrics.lol