A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Black Flag

"Depression (Dez Cadena Version)"

Right here
All by myself
I ain't got
No one else
The situation
Is bleeding me
There is no relief for a person like me

'Cause
Depression's got a hold of me
Depression: I wanna break free
Depression got a hold on me
Depression: gonna kill me

I ain't got no friends to
Call my own
I just stay in here
All alone
There ain't no girls that want to
Touch me
I don't need your motherf*cking
Sympathy

Depression's got a hold of me
Depression: I wanna break free
Depression got a hold on me
Depression: gonna kill me

Everybody
Just get away
I'm gonna boil over
Inside today
They tell me "Son, someday
Things gonna get better"
All I know is that, damn right
They f*cking better!

Depression's got a hold of me
Depression: I wanna break free
Depression got a hold on me
Depression: gonna kill me

Depression's got a hold of me
Depression: I wanna break free
Depression got a hold on me
Depression: gonna kill me!

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol