ZepplerDMaverick

"Radioactive"

[Verse 1]
I swear to God these n***as ain't got no sympathy!
I swear to God these hoes ain't got no empathy
And that's why sometimes I try to hide my pain!
But sometimes I feel like I'm gonna go insane!
Because all this pain is really hurting my brain!
I swear to God, I swear to God, Lord knows I try!
And that's the reason why I don't trust a lotta of these guys!
I'm f**ked up, I'm f**ked up, yeah, I'm aware!
I wanna get help but no one really seems to care!

[Chorus]
I ain't tryna be toxic!
I ain't tryna be toxic!
I ain't tryna be toxic!
My pain is episodic!
I ain't tryna be toxic!
I ain't tryna be toxic!
I ain't tryna be toxic!
My pain is episodic!

[Verse 2]
Yeah!, I don't want this pain to last forеver!
Yeah!, I don't want this sh*t to last forevеr!
Yeah!, I don't want this to last forever!
Yeah!, I don't want this Bullsh*t to last forever!
Yeah!, People say that I'm too negative!
(We'll, f**k Y'all!) Yeah!
(I don't give a sh*t about y'all!)
And besides
(I'm probably better then all of y'all!)
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


Copyright © 2017-2020 Lyrics.lol