A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Masta Ace

"Spread It Out"

Uh-oh.. yeah..
M.A. ..
All my n*ggas from the Brook'.. what?
Yeah, yeah - you ready?
What? Y'all n*ggas ain't ready
One-two one-two, one-two one-two
Uhh, y'all n*ggas ain't ready
Uhh, check me out yo

[Verse 1: Masta Ace]

Y'all don't wanna hear the sh*t I got
Kid I got the hot sh*t - did I stop?
Hell no, gotta stay bent like an elbow
Sell more than those other n*ggas trying to blow
I'm dying to flow
Got tricks like I'm buying a ho
f*ck around and you dying a slow...death
Move sh*t from right to left
North to South, n*gga put his foot in his mouth
All I need is a place to stand, Ace the man
Bought rims and we laced the van
Kitted it up, fitted it up, made it look good
Swallowed your words now you spittin it up
Bought a crib with a pool in the back
Write a verse and I'm schooling the wack
Taking it there, you know me like a relative
Like your Auntie, but making you want me
Flaunt me in your CD like The Symphony
How we used to, when we was Juice Crew
Who's who? Don't nobody care no more
Stare no more, get out their chair no more
Scott LaRock ain't here no more
No Biggie, no 'Pac - gotta keep on, don't stop

[Hook]

Y'all cats wanna bounce? (Spread it out)
Or puff like half an ounce? (Spread it out)
With the cash in your hand like half a grand
Cause you know what it's all about (Spread it out)
Y'all chicks down to play? (Spread it out)
Gotta do what you hear me say (Spread it out)
When you back that up gon' hear me shout
Cause you know what it's all about (Spread it out)

[Verse 2: Masta Ace]

Chain with the piece stoned out
Car chromed out, and then we roamed out
To the club where we zoned out - all night long
It's on, hope a n*gga play my song
Cause we come then we go just like the quick cash
Whiplash, n*ggas always tryin to flash
Middle of the club, be on the cell phone
n*gga that busy, he need to stay home
I done been a few times here
Plus I met a few dimes here
Show more love than lights in Times Square
Every time I see one, stop and stare
Copped a beer - a few rums'n'cokes
Nuns and popes pray for us
Every single day for us - trying to find a way for us
Y'all don't really wanna play wit us, c'mon

[Hook]

Y'all cats wanna bounce? (Spread it out)
Or puff like half an ounce? (Spread it out)
With the cash in your hand like half a grand
Cause you know what it's all about (Spread it out)
Y'all chicks down to play? (Spread it out)
Gotta do what you hear me say (Spread it out)
When you back that up gon' hear me shout
Cause you know what it's all about (Spread it out)

[Verse 3: Masta Ace]
Watch.. I'mma turn life to art
Play the part, watch how I climb the chart
Look for the beef and it's bound to start
Little bit of money tear n*ggas apart
Figure you're smart, figure you'll spit the game
Get the fame, gold plaque with the frame
Five years later though, sh*t the same
n*ggas still really don't know your name - look
M.A., behind the wheel
Find a real label then sign a deal
And don't give a damn 'bout the mass appeal
That's the real, the world just has to feel
What I drop, when I drop, can I drop -
- more hot sh*t, then I cop the blue 5
And go up to 1-2-5 - you drive
I just wanna stay alive, a-ight?

[Hook]

Y'all cats wanna bounce? (Spread it out)
Or puff like half an ounce? (Spread it out)
With the cash in your hand like half a grand
Cause you know what it's all about (Spread it out)
Y'all chicks down to play? (Spread it out)
Gotta do what you hear me say (Spread it out)
When you back that up gon' hear me shout
Cause you know what it's all about (Spread it out)

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol