A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Lil Wayne

"Ms. Parker"

[Intro: Lil Wayne]
Cut the music up in the headphones please
As I give you (Tha Bizness)
Cut the music up please
In the headphones please, please
Hey!

[Hook: Lil Wayne]
Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Ms. Parker, Ms. Parker
Ahhh, talking bout hey
Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Ms. Parker, Ms. Parker, yeah, hey
Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Ms. Parker, Ms. Parker - get em!
When you gone let a n*gga f*ck?
Ms. Parker?

[Verse 1: Lil Wayne]
Ahem, lil shawty want me
How do I know? cuz she told me so
Yeah, lil shawty on E
Somebody let her know that I gotta few more
Yeah, lil shawty wanna leave
Baby we can go where ever you wanna go
Yeah, if I'm takin too long
Give me that look I tell my n*ggas I'm gone
Yeah, damn you all dat
I'm talkin bout when she text me I call back
I go to her apartment and fall back
She attacks my heart, heart attack
Cardiac
Carter that n*gga that she throwin it at and I caught dat
I bought dat, yeah I'll pay for it
I'll break down walls make her wait for it

I'll wait for it, oh yeah
I'll wait for it
Tick tick tock, tick tick tock..
Tick tick tock, I'll wait..

[Hook: Lil Wayne]
Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let me f*ck?
Ms. Parker, hehehe, hey
Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let me f*ck?
Ms. Parker, Ms. Parker

[Verse 2: Mack Maine]
(b*tch I'm Mack Maine!!)
Damn! Look at Ms. Parker
On the side of the road takin off her parka
Bendin over under the hood her car wouldn't start up
Hold up Ms. Parker, n*gga bout to park uhh
I parked my whip and proceeded to her car
I know I'm on beam, she done broke a motherf*cker
She got that big ol thing pokin out so far
Dat my mom cudnt be mad if she finally let my pa f*ck
She saw a n*gga and was like hey mack maine
I saw you on the video with lil wayne and T-Pain
In the back of the hummer truck like switchin for lanes
Hollin out woosh boy like money ain't a thang
I gave her a jump and we went to the spot
She was gettin all hot, special treatment for the car
Had her screamin out pump harder and harder
Call chris tucker I done f*cked Ms. Parker

[Hook: Lil Wayne & Mack Maine]
Hey Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Ms. Parker, Ms. Parker
I'm talkin bout, hey!
Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Ms. Parker, Ms. Parker

[Verse 3: Gudda Gudda]
Hey! Ms Parker (Parker)
She throwed that ass back and den she park it (park it)
She handcuff a n*gga like a sergeant (sergeant)
Hit her with the di*k and now she stalkin (stalkin)
Yeah, so I hit her wit the ruler
Frostbit Gudda got ice like a cooler
I don't give a f*ck b*tch, ya man is a pooper
The two of us pass in the whip and chuck da deuce up
Uhh, gotta loose butt tight waist
Flat stomach, nice titties, cute feet, nice face
Yea she say she from the tri state
Dat don't really matter I can fly ya out to my state
Yeah, I can take you to the right place
Top floor penthouse balcony my place
Yeah, make a n*gga throw sum dollas out
Then I holla out, hey, Ms. Parker

[Hook: Lil Wayne]
Hey! Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Ms. Parker, Ms. (talkin bout)
Hey! Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Talkin bout, hey!
Ms. Parker, Ms. Parker
Ms. Parker, Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Ms. Park-, Ms. Parker'?

[Bridge: Lil Wayne & Mack Maine]
I said girl you gotta ass on you...
I said Ms. Parker you gotta ass on you...

I said when you gon' let me f*ck?
I said when you gon' let me f*ck?
When you gon' let me f*ck?
I said when you gon' let me f*ck?
I said when you gon' let me f*ck?
I said when you gon' let me f*ck?
Somebody call Chris Tucker up, call Chris Tucker up
And tell him that I f*cked Ms. Parker


[Outro: Lil Wayne]
Lookin all fine and sh*t!
Like a ninja gon' passin you up speakin
f*ck that!
I'm like hey Ms. Parker
When you gon' let a n*gga f*ck?
Ms. Parker!

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Copyright © 2017-2019 Lyrics.lol