Doc Brown
Lights Out
[Hook: Doc Brown]
Never stick to my lane
Boy, you keep the fame
Boy, boy, I don't wanna be your name
Boy, you played the game
Boy, boy, never stick to my lane
Boy, you keep the fame
Boy, boy, I don't wanna be your name
Boy, you played the game
Boy, boy

[Verse 1: Doc Brown]
I can't be compared
Sick when I'm shared
With a kick and a snare
Keep an eye on your chick over there
Twisting her hair then losing her sh*t when I'm here
I'm late to the party, still unfashionable
No problem acting a fool
Pull up to the rave in last year's car
In last year's garms
And I like a bargain
Me I don't follow the herd
On the outskirts laying low then I holler with the verse
'Cause I'll never be a false idol
Tryna be an icon
It's like you left all the lights on
And I guarantee nobody's home
Virtual popularity alone with your phone
Busy convincing anyone who'll listen that your life is amazing
Quite entertaining
Keep posting, posting
So then minutes become whole months of slow motion
How many likers? How many haters?
Kinda hope my battery flatten
Just to break the pattern
You really think any of this sh*t matters?
What you gonna do when your real life catches
Up? Just batters your door down and crashes
Shatters and batters you with a kick to the knackers
[Hook: Doc Brown]
Now banging
Never stick to my lane
Boy, you keep the fame
Boy, boy, I don't wanna be your name
Boy, you played the game
Boy, boy, never stick to my lane
Boy, you keep the fame
Boy, boy, I don't wanna be your name
Boy, you played the game
Boy

[Verse 2: Doc Brown]
Click and it all goes black
Winning isn't always a given, you know that
Bruv I might throw facts like a throwback Kojak
And I'm critical of myself, I won't slack
Go ahead, call me an old man
But I scroll down my timeline, it's so sad
What if pokes and gifs aren't the answer?
What if phones and sh*t ain't the answer?
What if smoking piff ain't the answer?
What if every single flow you spit was disastrous?
What if everything turns to sh*t right now?
Would you break down? Lie down? Raise an eyebrow?
What if you never blink at what people think?
Don't be a minion even if your opinion stinks
One time a wise man gave me a right hander
Said "Bruv, don't be a bystander"
If you're gonna admit you created it
Live and die by your words, you made this sh*t
Now look, I ain't afraid of you claiming I failed if
Everything I said was from the heart and I nailed it
Even if only one other person cares
I made a connection then they heard it there
I'm like Roxy Music and The Strokes in a mix
'Cause there's gotta be more than this, is this it?
And every now and then I might be a hypocrite
And contradict but right now I'm on this sh*t
[Hook: Doc Brown]
Now banging
Never stick to my lane
Boy, you keep the fame
Boy, boy, I don't wanna be your name
Boy, you played the game
Boy, boy, never stick to my lane
Boy, you keep the fame
Boy, boy, I don't wanna be your name
Boy, you played the game
Boy

[Verse 3: Doc Brown]
Fancy yourself more than your girl?
Love your fake tan more than your man?
Make sure your phone's fully charged
'Cause nothing ever lasts just like the beat of your heart
Things fall apart, my life finite
In from the start, right 'til twilight
When it gets dark, what we gonna highlight?
Lights out, have a nice night

[Verse 4: Example]
Let's go, give me any BPM
Anything you send that'll hurt
Watch me get friendly with a pen
And a pad, please dontcha put me in a box
Pigeonhole me, other pigeons better watch
I used to hip hop now I genre hop
I've been tip-top, had songs that flopped
I guess I'm like Harry Potter
With that little bit of magic
Is that a wand you've got?
You ain't got to like me
Come to your town and rid sh*t like pikeys
I'll La Di dazzle ya, big tick like Nike
This is my world, you're here to sightsee
Didn't see Elliot on the telly yet
But now they ain't f**king with E, them man sell a bit
Squashed like a b***ernut, man are not tough enough
Finish with a tiger uppercut, perfect
[Outro: Doc Brown]
Now banging
What's gonna happen when they turn all the lights out?
What's gonna happen when they turn all the lights out?
What's gonna happen when they turn all the lights out?
What's gonna happen when they turn all the lights out?