Used To Love You lyrics

William Bolton

[Intro]
Woah, oh
Woah, oh, oh
Ooh, woah, oh, oh

[Verse 1]
We drove a Cadillac fast down a country lane
Our love was quick, it was sick, just a mascarade
We naked all the time and all of our clothes designer
So our carpet's worth 10K
I had a foot on the gas, I had a foot the brake
And we knew we would crash, but we drove anyway
You a liar, liar with your pants on fire
Now I can’t mess with you

[Pre-Chorus]
I wanna blame it on your ways
Cigarettes and cheap champagne
What are we celebrating?
Can't believe it

[Chorus]
I can't believe I used to love ya
I can’t believe I used to love ya
Can't believe I used to love
Why did I use to love? Why did I use to love ya?
Can't believe I used to love ya
I can't believe I used to love ya
What are we celebrating?
Can't believe it

[Bridge]
You don't know sh*t about me
Your love is not what I need
You gon' be p*ssed when I leave, leave
Oh, yeah

[Verse 2]
Yeah, I'm feelin’ focused like some Ritalin
Yeah, I’m doing better than I've ever been
Yeah, and I don’t even wanna reminisce
Say you miss me, but b*t*h, I ain't missing sh*t

[Pre-Chorus]
I wanna blame it on your ways
Cigarettes and cheap champagne
What are we celebrating?
Can't believe it

[Chorus]
I can't believe I used to love ya
I can’t believe I used to love ya
Can't believe I used to love
Why did I use to love? Why did I use to love ya?
Can't believe I used to love ya
I can't believe I used to love ya
What are we celebrating?
Can't believe–

[Bridge]
You don't know sh*t about me
Your love is not what I need
You gon' be p*ssed when I leave, leave
Oh, yeah
And I don't care what you say
You just digging your grave
Your love was such a damn waste, waste, waste
You don't know sh*t about me
You think I still got feelings
But I'm just gon' do what I please
I'm just gon' do what I please
You don't know sh*t about me (No, no, no)
What are we celebrating?
Can't believe it

[Chorus]
I can't believe I used to love ya
I can't believe I used to love ya
Can't believe I used to love
Why did I use to love? Why did I use to love ya?
Can't believe I used to love ya
Can't believe I used to love ya
What are we celebrating?
Can't believe it

Think your friends would be interested? Share this lyrics!

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Contact Us DMCA Policy Privacy Policy
Copyright © 2013-2021 Lyrics.lol